2016/06/06

Hong Kong

Cześć!

Właśnie jestem po ostatnim zaliczeniu, a w czwartek oddaje ostatni projekt i koniec!
Czekam na obronę, ale wcześniej na sprawdzenie pracy przez moją promotor.
Trochę długo to wszystko się ciągnie. Jestem zestresowana, tym bardziej co program antyplagiatowy wyłapie i że będę musiała poprawiać wszystko. Mam nadzieję, że jednak wszystko pójdzie łatwo.

Chciałabym w te wakacje pojechać, ale pewne sprawy trochę utrudniają mi to. Na pewno pojadę o Norwegii, ale myślę, że też uda mi się odwiedzić jakieś miasto w Szwecji no i wejść na Preikestolen. Poprawiłam formę- 3 miesiące siłowni mam nadzieję, ze nie poszły w las ;)

Dzisiaj pocztówka z Hong Kongu. Taka zwyczajna, typowa chińska ulica. Nic co można byłoby dodać, ani ująć.


Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Taki niby zwykły widoczek ciemnej, niezbyt przyjemnej chińskiej uliczki, ale mi się podoba. Szkoda tylko na napisu na froncie nie mam :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.