2013/09/25

Swap







Bardzo chętnie wymienię się pocztówkami. Oczywiście nie muszą być to tylko pocztówki.

Oferuję również:
*monety
*kapsle
*serwetki
*naklejki
* podstawki pod kubek
* koperty
*pieczątki
*notesiki
*i inne wedle uznania
Wszystkich, którzy chcą się wymienić proszę pozostawić komentarz pod tym wpisem lub wysłać wiadmość na e-maila : zaneta.tulipan@o2.pl

Chciałabym otrzymać:
* widok twojego/ pobliskiego miasta
* pejzaże- twoich okolic
* budynki, pomniki, rynek z twoich okolic

 


UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Chciałabym się z Tobą wymienić pocztówkami.
    Wysłałam e-mail ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
    Sprawdź proszę pocztę.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam pocztę i nie mam maila. Prosze wyślij jeszcze raz może go usunełam przez przypadek.

      Usuń
    2. Wysłałam jeszcze raz
      Edyta

      Usuń
  2. Cześć! Wysłałam do Ciebie maila z pytaniem o wymiankę. :)
    Zwiedzaj z pocztówką!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.