2016/06/14

Bulgaria

Witajcie!

Dzisiaj padało cały dzień i nie mogłam nawet na chwilę wyjść z domu.
Ostatnio męczą mnie bóle żołądka. Nie mogę nic zjeść, bo zaraz mam nudności i bóle brzucha.
Nie wiem co się dzieje. Może to nerwy przed obroną? Ale szczerze mówiąc nawet o tym jeszcze nie myślę. Oby mi szybko przeszło, bo nawet dzisiaj po koktajlu truskawkowym strasznie się czułam.

Dzisiejsza pocztówka przyszła z Rosji, na co wskazują znaczki. Po wyszukaniu informacji w internecie o miejscowości na pocztówce okazało się, że przedstawia Bułgarię.
Nie rozumiem dlaczego wysyłane są pocztówki z innych krajów.




Miasto Primorsko jest ulubionym celem dla tysięcy turystów, którzy przyjeżdżają tu z wszystkich części świata. Primorsko jest znane ze sprzyjającego klimatu, pięknej przyrody, zabytków kulturowych i historycznych, gościnności rodzimych obywateli oraz zróżnicowania atrakcji oferowanych dla turystów. Primorsko jest najlepszym miejscem na spokojny rodzinny wypoczynek, jak i do aktywnego wypoczynku z wieloma imprezami, mnóstwem pozytywnych emocji i niezapomnianych chwil. Tutaj zabawa nigdy się nie kończy.
Najbardziej interesująca część historii i kultury Primorsko wiąże się z antycznymi Trakami, którzy zamieszkiwali te tereny. 4 sanktuaria, 12 grobowców i 10 kurchanów zostało tutaj odkryte. Najbardziej interesujący z nich jest "Beglik Tash" sanktuarium, które objawia kult słońca dawnych przodków.  
Świątynia odkryta w 2003 roku jest uważana za najwcześniejsze Tracjańskie sanktuarium w południowo-wschodniej Tracji i wybrzeżu Morza Czarnego znane do tej chwili. Odkryte naczynia ceramiczne udowadniają, że istniała komunikacja między rodzimymi ludźmi i narodami, z wyspy Krety, Egiptu i Troi już w III w. p.n.e. Sanktuarium odnosi się do kultu Boga-Matki. Wielkie skały i kamienie sanktuarium są częściowo ociosane i ułożone w unikalne formy.

Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. ostatnio z PC dostałam pocztówkę z Belgii przedstawiającą Włochy. Nic na to nie poradzimy...
    bardzo podoba mi się ten większy znaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię sytuacji takich jak ta. Wybaczalne jest to jedynie w przypadku, kiedy kartkę np. z Bułgarii ktoś wysłałby bez rosyjskich znaczków, czyli np. w kopercie wypisaną. To byłaby nieco inna sytuacja, i jak dla mnie o wiele lepsza ;)
    Życzę mniej kłopotów z żołądkiem, czyli więcej zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie cierpię gdy kartka przedstawia inny kraj, niż ten z którego została wysłana :/ też mam niestety trochę takich "perełek".
    A widok na kartce...bardzo polski ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.