2017/06/24

Germany

Cześć !

Ja już wszystkie egzaminy mam za sobą. Nareszcie wakacje :)
Wolne rozpoczęłam bardzo intensywnie. Moja siostra jest blogerką modową. Z racji tego, że często ma zaproszenia na eventy z osobą towarzyszącą, wybieram się z nią, a przy okazji jestem jej kierowcą, bo ma tylko 17 lat :)

Już w poniedziałek wybieram się do Lublina. Nigdy tam nie byłam szczerze mówiąc. Przy okazji, gdy siostra będzie załatwiać swoje sprawy, ja z chęcią pozwiedzam to miasto. A może i uda się kupić pocztówki :)

Dzisiejsza pocztówka jest z oficjalnej strony PC.


 Bad Berleburg – miasto uzdrowiskowe w Niemczech, w kraju związkowym Nadrenia Północna-Westfalia, w rejencji Arnsberg, w powiecie Siegen-Wittgenstein. W 2010 roku liczyło 19 814 mieszkańców.


Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.