2014/08/20

British Virgin Islands

Nie uwierzycie jak się ogromnie cieszyłam, gdy dostałam odpowiedź pozytywną na zapytanie o wymianę pocztówek.
Brytyjskie Wyspy Dziewicze! Je je je! 
Tortola – największa i najbardziej zaludniona wyspa Brytyjskich Wysp Dziewiczych.
Tortola jest wyspą wulkaniczną, a jej największym wzniesieniem jest Mount Sage o wysokości 533,4 m n.p.m. Wyspę zamieszkuje 23 908 mieszkańców. Na Tortoli znajduje się stolica Brytyjskich Wysp Dziewiczych - Road Town.

Ten kraj ma przepiękne widoki!
PS Pocztówki z Sudet wysłane. Czekam na odzew od Was, gdy już dotrą :)

UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

  1. Piękna pocztówka ;)
    Ja czekam na swój swap z HongKong ;)

    Na pewno dam znać jak już dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej świetnej zdobyczy do kolekcji!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostanie odpowiedzi o swap to zawsze wielka radość. Nie zliczę, ile razy, nie było żadnego odzewu, kiedy ja wysyłałam prośby o swap...
    Świetna kartka, lubię pocztówki z żaglówkami, łódkami, stateczkami...No i jeszcze z takiego miejsca! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pocztówki z tak trudnych do zdobycia wysp! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.