2014/08/27

Armenia

Pocztówkę otrzymałam razem z pocztówkami z Gruzji. Teoretycznie nie jest to kartka z samej Armenii, ale i tak cieszy mnie fakt, że mam ją.
Jeszcze miesiąc wakacji i staram się wykorzystać ten czas na wymiany prywatne.
Zauważyłam, że jest coraz ciężej. Niestety.
Jak tylko w październiku zmienie miejsce zamieszkania, nie będę miała czasu na regularną wymianę.
Niestety przez ten okres październik-czerwiec zaniedbałam bloga. 24 godziny wydawały się krótsze niż myślałam.
Chciałabym też Wam zdradzić jeszcze jedną moją pasję- gotowanie. Nie robię tego za często, ale gdy już gotuję to zawsze coś specjalnego. I teraz pytanie do Was. Czy może chcecie bym dołączała zdjęcia moich potraw?
Liczę na komentarze z odpowiedzią :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. A ja gotować to tak średnio lubię, ale za to piec ciasto to już bardzo:) Z chęcią bym zobaczyła zdjęcia, ale też i przepisy, bo może bym się na coś skusiła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dzisiaj robilam tarte z malinami, ale zeby sprobowac gotowej z delecty

      Usuń
  2. Świetny pomysł z przepisami ! :) Ja dostałam kilka przepisów od penpalsów i zapomniałam o nich. Ostatnie dni wakacji wykorzystam na gotowanie, ale u mnie to niestety brak talentu do tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczymy zdjęcia Twoich potraw. Oprócz zdjęć zamieść także przepisy, aby można było samemu spróbować je wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem beztalencie jeśli chodzi o gotowania. :D Najprostszy obiad bym zrobiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakiej miejscowości studiujesz? Jeśli można zapytać:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.