2013/08/16

Italy

Dzisiaj pokaże Wam jaką kartkę otrzymałam z wakacji mojej koleżanki. przywiozła mi kilka pocztówek z Włoch, a dzisiaj pokaże Wam jedną z nich.
Dzisiaj nie otrzymałam żadnej pocztówki. Pewnie ze względu na wczorajsze święto.

Nie mam znaczka, gdyż otrzymałam ją do rąk własnych. Ale i tak się cieszę :) Zawsze to więcej pocztówek w kolekcji, a im więcej tym lepiej!
Złozyłam już zamówienie na www.1001pocztowek.pl. Mam nadzieję, że szybko zostaną wysłane :) Troszkę te świeta i weekend blokują normalne przesyłanie przelewów i różnych listów, ale trzeba być cierpliwym w tej pasji!
W końcu dzisiaj mam zamiar wysłać 4 zaległe kartki. Nie lubię tak późno wysyłać, ale chodziłam do pracy i niestety to była siła wyższa. Mam nadzieję, że już niedługo wszyscy otrzymają pocztówki.
Życzę Wam udanego weekendu!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.