2013/08/10

Iraq

Kolejna pocztówka z pieknego kraju- Iraku. Nie chce powtarzać informacji o tym państwie, więc może troszkę napisze o ostatnich moich poczynaniach w postcrossingu. Przez ostatnie 2 tygodnie nie dostałam ani jednej pocztówki. Nie wiem czym to jest spowodowane. Wolną pocztą? Nie wiem. Mam nadzieję, że nic się nie zgubiło, bo by mi było naprawdę przykro. Poszukiwanie osób z danego kraju nie jest wcale takie łatwe jak się wydaję. Większość czasu musiałabym spędzić na ogladaniu pocztówek, ktore są dodawane w grupie "Postcrossing" na Facebooku. Niestety nie zawsze jest się pierwszym. Dlatego buszuje po blogach tematycznych. Tak odnalazłam Zaida, który wysłał mi tą pocztówkę:

Zauważyłam, że dużo osób kartki skanuje. Ja niestety nie mam skanera i staram się aparatem jak najładniej zrobić zdjęcia pocztówkom. Myślę, że wychodzi mi to nawet nieźle ;)
Czekam z niecierpliwością na następne pocztówki, bo bez tego nie byłoby tego bloga :)
Miłego dnia :)
Znaczki:

Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.