2014/05/18

Nowe pocztówki postallove

Postallove chyba mnie nigdy nie zawiódł pod względem pocztówek. Każde nowości są przepiękne. I chyba znowu skusze się na zamówienie, bo uwielbiam je!
Postanowiłam też bardziej zająć się wysyłaniem pocztówek, gdyż ostatnio trochę to zaniedbałam a wpisy robię z wyprzedzeniem.
Mało też zaglądałam na postcrossing.com, ale teraz postanowiłam wysłać kilka. No i pocztówka do Niemiec poszła w 3 dni!
A oto kilka nowości, które najbardziej mi się spodobały:





UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Przepiękne pocztówki, znów muszę się powstrzymywać żeby nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tak jak ja przepadasz za żywnościowymi pocztówkami ;p kawowa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że przyciągają większą uwagę, niż retro :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.