2017/09/12

Japan

Cześć!

Jak Wam mija nowy tydzień? Ja niestety męczę się z dziwnym bólem nóg. Prawdopodobnie brakuje mi witaminy B12. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
Korzystam z ostatnich tygodni wakacji i oglądam seriale. Jestem chyba ostatnią osobą, która nie oglądała "Plotkary" :D. Ja już jestem na 3 sezonie, więc jeszcze przede mną kolejne 3.

Dzisiejsza pocztówka przywędrowała z Japonii :)

 Fudżi  – czynny stratowulkan i zarazem najwyższy szczyt Japonii (3776 m n.p.m.). Leży na wyspie Honsiu, na południowy zachód od stolicy, Tokio. W 2013 roku góra Fudżi została wpisana na listę światowego dziedzictwa UNESCO jako obiekt dziedzictwa kulturowego – święte miejsce i źródło artystycznej inspiracji.
Wulkan i jego masyw są celem licznych wycieczek turystycznych i pielgrzymek. Oficjalny sezon wspinaczkowy to lipiec i sierpień. Na sam szczyt prowadzą obecnie (2008) cztery szlaki turystyczne, przy których jest dziesięć odpłatnych schronisk turystycznych. Do wysokości 2400 m n.p.m. można dojechać drogą asfaltową, w lecie także autobusem rejsowym. Na szczycie działa obserwatorium meteorologiczne.
Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Widziałam tylko kilka odcinków, ale za to przeczytałam całą serię, która bardziej podobała mi się niż film, więc polecam ;)
    Piękna karteczka i ten kwiatkowy znaczek *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ostatnio nie czytam książek- najwyżej kucharskie 😀

      Usuń
  2. Uwielbiam i tę kartkę, i Plotkarę! Chuck Bass ♥ :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.