2014/09/11

Poland- Ostróda

Cześć i czołem! :)
Pogoda się rozleniwiła i ani myśleć, żeby postarała się o odrobinę słońca.
Dzisiaj pocztóweczka z Ostródy.
Ostróda (dawn. Ostród, niem. Osterode, prus. Austrāti) – miasto i gmina w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie ostródzkim. Ostróda jest położona na Mazurach, na Pojezierzu Iławskim, nad Jeziorem Drwęckim. Przez miasto przepływa rzeka Drwęca.
Według danych z 31 grudnia 2012 roku miasto miało 34 047 mieszkańców.
W latach 1975-1998 miasto administracyjnie należało do województwa olsztyńskiego.
 Aby urozmaicić wpis chciałam Wam pokazać co zrobiłam sama (no może z odrobiną pomocy mojego chłopaka), aby trochę ozdobić mój pokój.
Miałam w domu spalone żarówki, a oglądając na stronie zszywka.pl w kategorii DIY zobaczyłam jak mogę je wykorzystać.
I tak oto powstały wazoniki :)
A jak zostały zrobione?
Najpierw końcówkę odcięłam piłką do metalu. Szklaną część rozbiłam śrubokrętem (trzeba robić to ostrożnie, bo można również niechcący stłuc żarówkę)
Dziurki po bokach zrobiłam zza pomocą gwoździa i młotka.
Na dziurkach przymocowałam druciki, a do drucików przywiązałam wstążkę :)
No i gotowe. Czekam na Wasze opinie na temat takich wazoników i czy również Wy robicie coś z niczego :)
Pozdrawiam i miłego dnia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.