2016/07/16

Liebster Blog Award

Cześć !
 
Zostałam nominowana przez Pen Pals Community Poland i nadszedł dzień, żeby odpowiedzieć na pytania :)
 
 

1.Wolałbyś/ wolałabyś mówić płynnie we wszystkich językach czy umieć porozumiewać się ze zwierzętami?
Zdecydowanie wolałabym mówić we wszystkich językach. Pomogłoby mi to w pracy albo gdy będę podróżować. To znacznie ułatwia życie ;)

2.Jaka jest najmilsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w związku z prowadzeniem bloga?
Chyba duża ilość wyświetleń i miłych komentarzy :)

3.Co robisz kiedy masz gorysz dzień?
Pije kawę i oglądam jakąś komedię. Najlepiej francuską :)

4.Jakie danie wychodzi Ci najlepiej?
Wszelkiego rodzaju ciasta i ciasteczka :)

5.Co wolisz: wyczyścić wszystkie dane z komputera czy pokazać wszystkim całą swoją historię przeglądarki?
Pokazać wszystkim całą moją historię przeglądarki. Nie mam nic strasznego :D

6.Jaką książkę najlepiej wspominasz z dzieciństwa?
"Ten obcy" mimo, że już mało pamiętam, ale zrobiła na mnie wrażenie :)

7.Z jaką znaną osobą chciałbyś/chciałabyś się przyjaźnić?
Szczerze to nie wiem ;) może z jakąś blogerką?

8.Wolisz pisać długopisem z czarnym czy niebieskim tuszem? 
Niebieskim tuszem. Przyzwyczaiłam się :)

9.W trakcie której pory roku czujesz się najlepiej?
Latem, gdy noszę sukienki i spodenki. Wtedy lubię jeździć nad wodę

10.Jaką piosenkę lubisz, ale uważasz, że zbyt mało osób miało okazję ją usłyszeć? 

11.Czy masz taki dzień do którego chciałbyś/chciałabyś wrócić i przeżyć go dokładnie tak samo nie wprowadzając żadnych zmian?  
 
Tak. Gdy byłam w Norwegii i spędziłam cudowny czas :)
 
Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.