2015/09/25

USA

Witajcie :)

U mnie dzisiaj deszczowa pogoda. Laptop coś mi szwankuje. Szkoda, że nie znam żadnego informatyka, który mógłby mi pomóc jakoś rozwiązać problemy z nim.
Dzisiaj dałam listonoszowi cztery kartki do wysłania i zamówiłam znaczki :)


Asheville – miasto w Stanach Zjednoczonych, w zachodniej części stanu Karolina Północna u podnóża Appalachów; siedziba hrabstwa Buncombe.

Osada założona w 1794 roku. Obecnie miasto jest ośrodkiem przemysłu papierniczego i włókienniczego. Węzeł kolejowy i drogowy. Asheville jest ośrodkiem uzdrowiskowym i turystycznym.
Największa atrakcją turystyczną miasta jest Biltmore Estate, wspaniała rezydencja, którą pod koniec XIX wieku wybudował amerykański magnat przemysłowy George W. Vanderbilt.


Działa Wam Postcardunited? Chciałam wylosować adres, ale strona w ogóle nie chciała się załadować. Macie podobny problem?

Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Śliczna kartka. Ja ostatnio z PU nie korzystam, więc Ci nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety już z PU nie korzystam, więc nie mam pojęcia co się tam dziej :(
    Śliczny znaczek! Uwielbiam te z USA :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny widok na pocztówce! Lubię zwiedzać takie niewielkie miasta. Z tego stanu mam pocztówkę z Charlotte - największego miasta.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.