2014/10/23

Journey- Italy

Włochy to taki kraj, w którym zakochałam się od razu. Zupełnie inny świat, niż ten, w którym żyję.
Spędziłam tam tylko 1 dzień, ale wiem, że tam wrócę. Oczywiście w inne miejsce- może Wenecja?
Cały dzień leżałam plackiem na plaży, a potem siesta. 
Jedzenie jest tam takie pyszne i zrobione z sercem, że nie potrafię z żadną kuchnią jej porównać.
Kocham polską kuchnię- ale włoska- ta prawdziwa, nie z pizzerii polskiej, która serwuje kompletnie coś odmiennego. Moim zdaniem "włoska" kuchnia po polsku jest po polsku, bo stwarzamy coś innego na podstawach tylko Włoch.


O 9 godzinie były jeszcze pustki. to był mój pierwszy raz nad morzem











Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobają :)
Kolejna relacja z moich wakacji to Słowenia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Szczęściara :D Przepiękne widoki. Też kiedyś chciałbym zwiedzić Włochy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dwa razy we Włoszech w kilku miejscach.. i cały czas powtarzam że jeszcze tam wrócę!! ;)
    Popieram kuchnia Włoska jest nie do opisania ;-)
    Miło wspominam leżenie plackiem na plaży, i do tego Włochów którzy chodzili z tymi owocami;) kokos najlepszy;-)
    Oczywiście czekam na relacje ze Słowenii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam hmmm... sześć razy we Włoszech po 2-3 miesiące. Niestety ja chyba nie mogę tam jeździć, bo za każdym razem strasznie tyłam, bo jak wspomniałaś jedzenie jest tam pyszne! Oczywiście jeszcze chcę jechać do Włoch, ale nie wiem kiedy znów będę mieć taką okazję...
    Super zdjęcia, aż ślinka cieknie na widok tych smakołyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedzenie wygląda tak smakowicie, że zaczęło mi na ten widok burczeć w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie smakowitości na talerzach :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.